Träningsvärk

Jo, jag ville lägga till också att benen gör lite ont idag. Jag körde mina vanliga tråkiga benövningar i cable crossen, som jag måste göra för sjukgymnasten sen jag ramlade på isen för över ett år sen (fortfarande känns knät av). Då har jag en sån rem runt foten och så drar jag benen först 12 x framåt, sen samma bakåt och åt båda sidorna. Två set på varje ben. Sen körde jag lårcurl, baksidan och sen smith-maskinen, först med båda fötterna framåt och sen vanliga benböj med ena benet bak och andra fram. Fast när jag kör vänster lår får höger fot ligga uppe på en bänk bakom mig, för att skona knät.

I dag blir det alltså ingen mer träning, men i morgon får jag köra lite rygg och axlar för de känns lite spända. Fast jag jobbar i morgon så det blir arla träning, upp med tuppen. Igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0