Jag ignorerar, jag ignorerar

Fast det går inte att yoga ikväll. Jag är sjuuuuuuuuuuuuuuuuk. Inte mycket, bara lite men tjock hals och träning ska man akta sig för. Det är jättetråkigt, särskilt nu när jag inte vet när jag kan yoga nästa gång heller! Och jag som precis hade fattat från kobran till hunden. Buhuu.

Men inga sura miner idag, snart ska jag till Skansen! Det innebär att jag kan stryka ytterligare en sak från min lista som ser ut såhär när yogan har tagits bort och ytterligare en punkt har lagts till:

- Städa på balkongen
- Köpa blommor till balkongen
- Träna minst en gång till
- Feja allmännt hemma
- Läsa lite mer om pbl
- Vaxa benen (det blir ju sommar till helgen)
- Förbereda inför kalas på lördag
- Åka till Skansen
- Bestämma tyg till fåtöljen och helst lämna in den
- Få lite mer koll på toppar
- Plantera ut julrosen i rabatten
- Spackla och måla över hålen vid stereon i vardagsrummet. (Även om det är en sovrumsfest vi ska ha så antar jag att folk kommer vistas även i vardagsrummet.)

Hm. Skansen hela dan idag. Borta fredag kväll. Fest på lördag. Tror ni jag hinner?

Kommentarer
Postat av: art[e]fact

Åh, stackare som är sjuuuuuk... Men jag hopas att ni får det alldeles underbart på skansen idag i det vackra vädret!

2007-04-12 @ 09:35:41
URL: http://artefact.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0