Det tar sig!

Yogan blir bättre och bättre! Igår kom jag på vad jag hade gjort för fel när jag gick först ner i kobran och sen upp i hunden. Jag tog ett för långt kliv bakåt när jag gick från stående till kobran, vilket gjorde att axlarna hamnade för långt ifrån händerna när jag gick upp i kobran. Sen när jag gick vidare till hunden hamnade händer och fötter för långt ifrån varandra. Men nu vet jag!

För er som inte vet vad jag snackar om:

kobran
image99

hunden
image100

Och ja, jag vet att jag är inkonsekvent när det gäller att sno bilder, om det är nån som undrar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Yoga är så kul. Det är så himla tillfredsställande när man lär sig sin kropp - såsom du beskriver, med att veta hur stort steg du skall ha, för att komma rätt i ställningen. Nu fick jag Yoga-lust. Hinner inte nu, skall ut och partaja litet med en kompis. Får ta det i helgen :-) Ha det gott!

2007-03-30 @ 16:16:56
Postat av: Anna

Grattis till dina framsteg! Jag har hållit på med yoga i flera år men det är jag rätt trött på nu faktiskt...ha en bra helg!

2007-03-30 @ 16:40:26
URL: http://frujonsson.blogg.se
Postat av: My

Ja, hunden och kobran är lite luriga men det verkar som du har kommit på knepet!

2007-03-30 @ 21:06:43
URL: http://torontoliv.blogspot.com
Postat av: art[e]fact

Oj, vad duktig du är! Ha en trevlig lördag!

2007-03-31 @ 09:04:45
URL: http://artefact.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0