Planera om

Jag hade en så HÄRLIG helg framför mig. En helg som jag verkligen såg fram emot. Jag skulle ut med en kompis på fredagen, sen kolla på Statens fastighetsverks hemliga rum på lördagen, yoga på lördag em och sen upp tidigt och köra styrketräning på söndag morgon för att gå vidare på smarrig brunch med vänner på Nordic light hotel.

Visst låter det som en helt fantastisk helg? Med sol hela vägen!

Men jag planerade om. Efter fredagkvällens eskapader bestämde jag mig för att få en stor klump i halsen, inte kunna prata och stanna hemma och vara sjuk istället.

Kändes ju MYCKET bättre.


(Fast det mest tragiska är att jag ändå är rätt nöjd med att jag blev sjuk på helgen så att jag inte är sjuk när jag behöver gå till jobbet, för det hinns INTE med...)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 22:45:26
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0