Sökes: någon med för stora skor

Hur mycket pengar ska man behöva lägga ner på skor innan man hittar några som är bra? Förra året hade jag ju samma problem, jag köpte skor för hur mycket pengar som helst.

Nu är det samma visa igen. Jag har köpt fyra par skor den här sommaren och är inte nöjd med ett enda par. Bara ett par har jag lyckats lämna tillbaka dessutom. Jag har säkert lagt närmare tusen spänn på skor jag inte kan använda. Bara för att jag tror att jag har storlek 38.

Mina fötter är precis mitt emellan 38 och 39 och när jag provar skor så landar jag alltid i att det är bättre att köpa för små än för stora för de töjer sig alltid lite. Fast det GÖR de ju inte. Istället får jag skavsår och ont i fötterna.

Så nu tänkte jag göra en efterlysning: finns det någon därute som tänker tvärtom? Nån som alltid köper 39 fastän du borde ha köpt 38? För i så fall kan vi väl byta skor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0