Compare people

Funktionen Compare people på Facebook slutar aldrig att förvåna mig. Nu har min ranking ändrats och då ser det ut såhär

#5 happiest (gained 1 place)
ok, det kan ju folk bara gissa sig till

#9 prettiest (lost 9 places)
så jag har alltså varit nr 1? Men nu är jag på smällen och tjock och inte lika söt längre, det kan jag hajja.

#11 best mother (potential) (lost 11 places)
Men hur kan jag förlora 11 placeringar när jag är på smällen? Har jag börjat bete mig märkligt? Jag hade ju hoppats att jag skulle kanske bli en bättre (potentiell) morsa när jag ändå är på väg att bli (en icke potentiell) förälder.

#12 most athletic (lost 8 places)
Igen, tjockheten gör väl sitt till. Men åtta placeringar till nr 12 gör ju att jag nån gång har legat på nr 4. Det är ju inte illa

#13 kindest (lost 13 places)
kan ha någon slags koppling till best mother. Kanske är jag elakare nu och därmed mindre lämpad som mor. Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0