winniepig-love

Såg just två igelkottar uppvakta varandra. Den ena (förmodligen hanen) gick runt i en ring runt den andra (förmodligen honan), som samtidigt snurrade så att hon hade huvudet mot hannen hela tiden. Dessutom fräste (den jag antar var) honan hela tiden. De såg ut lite som en karusell. Eller en hund som försöker fånga sin svans. Det är svårt utan rörlig bild ibland. Jag vill visa genom att liksom gå runt i en ring och sen snurra och låta, men det hjälper ju inte i det här fallet. Jag kan gå runt i ring och snurra och låta hur mycket jag vill utan att det förbättrar situationen.

Googlar igelkott + parning och hittar bland annat rubriken "man hade sex med igelkott". Inte vad jag sökte...

Well, fint ändå, att vi har små söta djur som igelkottar levandes ibland oss.

Kommentarer
Postat av: mandi

Det är som när jag googlar "cojines" (soffkuddar på spanska) för t ex ett skolprojekt när googles sökmotor frågar mig "menar du cojones" (pungkulor)

2007-05-20 @ 18:25:45
URL: http://mandimoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0