Fredrik Virtanen och klimathotet

Idag såg jag Fredrik Virtanen. Nej, inte på tåget för jag är ju ledig när Jesus far till himlen, utan på söder, Sofo, närmare bestämt vid Ica på Östgötagatan. Han stod och snackade med tre kompisar (alternativt en flickvän och två kompisar) och sen sa en av kompisarna "men då åker vi till Clarion då" varpå de fyra vännerna splittrades och gick till TVÅ OLIKA BILAR. För att åka till Clarion hotel som ligger typ TVÅ METER därifrån.

Har de hört talas om koldioxid? Klimathotet? Växthuseffekten?

ps
Jag tror i alla fall att det var Fredrik Virtanen, men jag är inte säker. Har inte helt koll på hur han ser ut. För enkelhetens skull säger vi att det var han.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är i USA.

2007-05-18 @ 09:32:19
Postat av: Linda

Är du en anonym stalker eller? Han var säkert inte i USA igår. Eller så var han på två ställen samtidigt. Jag har hört att kvällstidningsjournalister kan det.

2007-05-18 @ 10:21:58
URL: http://sysslor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0