Träningsproblematik

Förresten, hur ska jag göra med träningen nu? Jag har ju yogan på torsdagar och det är jobbigt att styrketräna när man har yogat och jag vill inte ha träningsvärk när jag går till yogan. Måndagar är ju lugnt, jag tänkte köra ben idag. Sen skulle jag kunna gå tisdagar också, men kör jag ben idag kan jag inte gå i morgon för då har jag förhoppningsvis träningsvärk och kan inte värma upp. Onsdag är för nära inpå yogan och sen är det yoga. Fredagar är inte heller riktigt bra för i fredags när jag försökte styrketräna så tyckte kroppen att yogan hade ju varit så lugn och härlig så nu har jag ingen lust att ta i överhuvudtaget. Jag orkade INGENTING. Musklerna var liksom bara helt slappa. Så då funderar jag på om jag ska gå på ett intensivpass som en kompis till mig kör på fredageftermiddagarna, så jag slipper lyfta vikter då.

Så om jag nu ska gå och träna tre dar i veckan plus gå på yoga på torsdagar, hur ska jag lägga upp det?

Kom på en idé förresten, jag skulle kunna köra styrka måndag och lördag, yoga torsdag och pass på fredagar. Fast då blir det så långt mellan måndag och torsdag... ben på måndagar då eller? Pust och stön vilka problem man har som arbetslös! Alla dessa dagar...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du vet att Yoga oxå är träning och därför går in i dina 3 pass i veckan?

2007-03-19 @ 09:15:31
Postat av: Linda

Nej, yogan ligger utanför. Det är en bonus ju! Nu tycker ju jag att det är kul med träning... har man inga riktiga problem får man hitta på några :-)

2007-03-19 @ 09:23:28
URL: http://sysslor.blogg.se
Postat av: art[e]fact

Hmm... jag har inga förslag på hur du kan göra...

Men du, nu ligger det RIKTIGA inlägget till dig uppe på min blogg!! Kom in o kika!

2007-03-19 @ 09:28:25
URL: http://artefact.blogg.se
Postat av: Anna

Tjena! Tack, det var verkligen mysigt i Oman.
Vi ses nog i veckan! Jag är på Stockholmsnytt i flera dagar. Hoppas du mår bra. kram Anna

2007-03-19 @ 11:13:23
URL: http://frujonsson.blogg.se
Postat av: mandi

Jag har iaf gjort det jag lovat mig själv m a o att börja hemmaträna. Jag är ju inget proffs direkt men situps och armhävningar kör jag iaf. Du får gärna skriva lite mer tips under din nya kategori =)

2007-03-19 @ 18:44:24
URL: http://mandimoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0