Skor!

Jag har köpt ett par jättedyra skor idag. De är jättesnygga. Och jättedyra.

image97

Jag är så ovan att köpa dyra saker. Jag shoppade på King Lily, en butik på Södermannagatan som är jättehärlig. Det fanns massor av grejer som jag ville ha och allt kostade för mycket. De har ingen hemsida vad jag kan hitta, men jag rekommenderar verkligen ett besök!

Jag och min vän som jag lyckades locka ut från spackling i hallen hann med en sväng in på Beyond retro också, samt några andra butiker på söder som jag har glömt vad de heter... sen gick vi upp till medis, drack en latte i solen och fortsatte till Brunogallerian där vi såg jättefina saker på Whyred som vi inte köpte för de var också jättedyra. Ett supersnyggt linne till exempel som kostade 1600.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jättefina dojor!

Postat av: anna.a

Åhh..verkligen kanonsnygga!!

2007-03-29 @ 07:27:25
URL: http://dromhem.blogg.se
Postat av: Linda

Tack! Jag gick omkring med dem inomhus igår kväll och kände mig fin!

2007-03-29 @ 10:26:18
URL: http://sysslor.blogg.se
Postat av: Carolina

De är verkligen helt fantastiska :-D

2007-03-29 @ 11:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0