Lugn och fin och lego

Yogan gick jättebra! Det jag gick på var dynamisk yoga som tydligen ska vara lite mer fysisk än vanlig yoga. Det passade ju mig bra eftersom jag styrketränar mycket. Fick ändå lite specialbehandling, blev tillsagd att inte ta ut mig och sånt. Efter passet hade jag inte bråttom alls. Med nånting. Det var jätteskönt. Jag gick till bussen för att åka hem, och precis när jag hade gått på såg jag ett sms som berättade att mitt inställda inhopp som barnvakt under kvällen inte alls hade gått hem hos treåringen. Svaret på beskedet att jag inte skulle komma blev "Jo, min moster ska VISST komma och leka med mig." Så vad gör man? Plingar, hoppar av och går dit förstås! Sen byggde vi ett jättestort legozoo.

Kommentarer
Postat av: art[e]fact

Man kanske ska ge yogan en chans.. de gånger jag provat har jag blivit så rastlös, emn jag gör nog på fel sätt...

2007-03-16 @ 10:15:06
URL: http://artefact.blogg.se
Postat av: Johanna

Det bästa man kan göra är att gå på ett yogapass på morgonen innan jobbet. Lugn och fin kexchoklad hela dagen. Eller fredag eftermiddag.

2007-03-16 @ 13:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0