Hur gick det med planen?

Hm. Planen för veckan har inte direkt stått fast. Fast det är egentligen inte meningen heller. Meningen med planen är ju att få struktur. Fast den här veckan är det bara måndagen som blev som det var tänkt. Sen jobbade jag i tisdags och i onsdags tränade jag på förmiddagen och sen blev det promenad och shopping på eftermiddagen. Det var trevligt. I går körde jag ben (har en del träningsvärk idag, men inte så himlans mycket) och sen träffade jag syster på lunch. Fick mitt livs första puss av världens bästa systerson (öppen mun, loads of saliva) och gick en promenad längst Årstaviken. Precis när jag skulle hem fick jag samtal om jobb, så det var bara att hämta passerkortet och sticka iväg. Jobbade till tolv, sov till nio och så jobbar jag ikväll igen.

Kommentarer
Postat av: Erlingoliwia

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2010-05-17 @ 11:31:04
URL: http://erlingoliwia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0