Gäsp.

Och gäsp igen. Har lite lust att gå och lägga mig igen. Men egentligen borde jag gå och duscha. Plocka undan alla grejjer, städa arbetsrummet som inte har blivit städat sen nån gång innan renoveringen. Sätta in planschen i den där ramen vi tog upp från källaren och som har stått lutad mot väggen bakom tv:n i flera veckor. Åka in till stan och byta träningsbyxorna som är för stora. Bära ner saker till källaren och hänga in kläderna som ligger i hallen.

Men jag går nog och lägger mig igen. Gäsp.

Kommentarer
Postat av: Kix

Blir lätt så när det blir för mycket... usch! Hoppas att du hade en skön tupplur! :-)

2007-03-18 @ 20:18:45
URL: http://kixkoll.blogg.se
Postat av: Johanna

Sitter själv och funderar varför jag slösade bort en söndag till med att slappa. Försökte läsa min spännande bok men somnade hela tiden. När ska allt det som ska organiseras, organiseras egentligen?

2007-03-19 @ 09:13:57
Postat av: Linda

Sen, Johanna. Sen.

2007-03-19 @ 09:23:48
URL: http://sysslor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0