Fy tusan

vad trött jag är. Jag sov ingenting inatt. Sista gången jag kollade på klockan var hon fem och halv sex gick jag upp och åkte till jobbet. Jag fattar inte varför det blir så här så fort jag ska upp tidigt och jobba. Jag är inte stressad, jag är inte orolig, ingenting är annorlunda än andra kvällar. Jag lägger mig i sängen, läser tills ögonen ramlar igen, släcker lampan  - men somnar inte. Ögonen vill vara stängda men hjärnan är på för fullt. Så jäkla jobbigt. Och så vet jag att jag måste sitta här till två idag. Och i morgon. De här nätterna kommer alltid i par för mig, så jag har definitivt en sömnlös natt till framför mig.

En positiv sak med att gå upp såhär tidigt är ju att man får lyssna på naturmorgon :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kommer nog sova som en gris inatt istället :-)
(Fast jag måste säga att om hjärnan går för fullt när du lagt dig så låter det ändå som att du är stressad...)

2007-03-25 @ 09:57:50
URL: http://emmalexa.blogg.se
Postat av: Linda

Emma, du har nog rätt... jag sov i alla fall när klockan ringde i morse, även om jag låg vaken ett bra tag in på natten... tre tror jag hon var sista gången jag kollade (kolla klockan är väl också ett stresstecken?). Sen upp halv FEM idag då, eftersom det blev sommartid. Men jag är inte den som klagar på sommartid! Visst är solen härlig idag!

2007-03-25 @ 11:48:11
URL: http://sysslor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0