Förändringarnas vindar

När 2007 började stod jag inför ett helt blankt år. Arbetslös, med ny examen och ett liv som stod och stampade och väntade på att gå vidare var jag både nyfiken och oroad över vad som skulle hända.

Så går jag vidare. Om två veckor börjar jag ett nytt jobb. Det ska bli otroligt spännande, roligt och utmanande. Samtidigt är det inte helt lätt att lämna det gamla bakom sig. Idag jobbade jag sista dagen på mitt extrajobb. Jag har jobbat där i över fyra år, varje sommar, varje jul och en hel del däremellan. Det har alltid varit roligt, spännande och utmanande att gå till det jobbet också. Många skratt blandat med stort allvar. Jag har lärt känna många underbara människor som jag kommer sakna jättemycket.

Men det nya jobbet är ju bara ett vik i ett år. Våren 2008 är jag tillbaka, och då helt utan LAS-dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0