Förbannade slynglar!

Jag vet hur Harry Potter sluter. Fast jag bara har läst till sidan 156.

När jag åkte hem i går kväll satt jag snett över gången från två slynglar i 17-årsåldern. Helt plötsligt säger den ena av dem: "vet du att Harry Potter ...................... i slutet av boken? Jag läste det i en av kvällstidningarna. Fan vad taskigt att avslöja det, tänk alla de som vill läsa boken och så får de se i tidningen hur den slutar." JÄTTEHÖGT sa han det.

Ja, tänkte jag, och tänk på alla dem som sitter på tunnelbanan i godan ro och läser Harry Potter och tvingas höra av en 17-årig slyngel hur den slutar. Fast de bara är på sidan 156. 

Om jag hade varit lite modigare hade jag gått fram och dängt boken i huvet på honom. Fast jag är ju ganska feg.

Mitt enda hopp nu är att han såg att jag satt och läste Harry Potter och därför sa sådär bara för att jävlas, fast han egentligen inte hade en aning om hur den slutade.

buhu.

Kommentarer
Postat av: mandi

Bajs, av att läsa ditt inlägg tror jag att jag oxå fattar.... fast jag antar att jag skulle få reda på det ändå. Har inte ens läst förra boken än... hehe.

2007-07-31 @ 14:10:03
URL: http://mandimoon.blogg.se
Postat av: Linda

Mandi: det kan vara antingen dör eller dödar i den meningen, det var jag noga med att se till :-) alla trogna fans vet ju att nån av dem måste dö, så det är ju ingen hemlighet!

2007-07-31 @ 16:09:06
URL: http://sysslor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0