När kaos härskar

Garderoben är i vardagsrummet, svärfar i arbetsrummet och damm samt en bedövande limdoft härskar i sovrummet. Det är förstås renoveringen jag talar om. Men det har faktiskt gått bättre än väntat! Den gamla dörren är igensatt och den nya är upptagen. Gipsplattorna sitter där de ska på väggen mot grannen. Under garderoberna hittade vi ett pass från 1943. Bergströms pass. Han jobbade som förman, hade inga barn och åkte bara till Finland. Det enda rummet det går att hålla någon sånär ordning i är köket, där den nya kyl/frysen ståtar. Jag är förälskad i den. Kylen är så stor! Våran lilla mat ser helt obetydlig ut. Som små smulor. Samma mat som överbelamrade den gamla kylen. Jag skulle ha tagit en bild och visat hur löjligt det ser ut, men jag har fått vissa klagomål på att jag bara visar bilder på kylskåp, så det blir inget. (Du vet vem du är, du som klagat!)

Kommentarer
Postat av: Amandusalba

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2010-04-30 @ 10:35:14
URL: http://amandusalba.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0