Undvik f-ordet

Jag upptäckte idag att jag utan att tänka på det hade använt både f-ordet och k-ordet och dessutom namngivit diverse andra hushållsmaskiner i inlägg. Det var inte meningen. Nu är annonserna tillbaka. Min smörgåsgurkskampanj har alltså gått i stöpet. Jag måste även ha nämnt barn tillräckligt många gånger för att platsa under föräldrakategorin. Fast jag är inte förälder. Jag vill hellre ha renoveringsreklam. Tapet tapet har jag ju skrivit hur många gånger som helst!

Lägg förresten märke till att jag har lärt mig att länka i texten! Jag är duktig!

Kommentarer
Postat av: Edvardlily

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2009-09-14 @ 10:27:38
URL: http://edvardlily.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0