Skynda dig, de stänger

"Din flickvän känner sig nere och är sugen på vin" sms:ade jag till min man, som har jobbat idag. Själv har jag inte gått utanför dörren. Tyvärr slutade han jobba för sent och kommer troligen inte hinna förbi systemet. Ticktack. Hade jag kunnat släpa mig dit själv? När jag har ansträngt mig så för att hitta rester i frysen för att slippa gå och handla mat?

I morgon ska jag äntligen gå och träna igen! Har väntat lite för länge, lite längre än jag hade behövt. Samtidigt har kroppen varit ganska nöjd med vilan, men nu spritter det i den av längtan efter tyngder att lyfta och rep att dra. Den sköna träningsvärken väntar runt hörnet. I morgon, mina kära muskler, i morgon.

Kommentarer
Postat av: Esther

Jag tränade i söndags och hade sån träningsvärk att jag två dagar efter fick sova med en varm vetekudde under låren. Smärtade som f-n. Då vet man att man tränar för sällan... Hoppas din träningsvärk inte blir fullt lika smärtsam!

2007-02-08 @ 12:39:24
URL: http://esthrro.wordpress.com
Postat av: Linda

Esther: Eller för mycket :-) Jag hoppas på grym träningsvärk.

2007-02-08 @ 13:55:40
URL: http://sysslor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0