I natt jag drömde...

Jag drömde i natt att min chef sa att jag fick jobba i morgon. Jag önskar, önskar att det vore sant för då skulle jag slippa ångestdagen med stort D (eller blir det Å?). I morgon ska jag till arbetsförmedlingen för att lägga upp en handlingsplan för min arbetslöshet. Då ska jag även bli tilldelad en handläggare. Det är ju fantastiskt att man får det efter nästan två månader som arbetslös. Jag har verkligen grav ångest inför mötet eftersom jag får panik bara av att gå till arbetsförmedlingen. Jag känner mig alltid som ett pucko som kommer vara arbetslös för evigt när jag har kontakt med dem. Vad tror de egentligen att de kan göra för mig? Det är ju knappast via arbetsförmedlingen man får jobb.

Nåja, det lär ju bli mycket bloggande i morgon åtminstone. Det är lite ångestdämpande.

Kommentarer
Postat av: Abdulvanja

Very interesting & professional site. You done great work.

2010-01-15 @ 10:21:11
URL: http://abdulvanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0