Det går ner och det går upp

Kunde inte riktigt somna igår så klockan, som jag hade ställt på halv sju i min återuppväckta träningsiver, åkte fram en timme. Benen får vänta tills i morgon. Armarna är jag lite besviken på idag. Trodde jag skulle ha mer träningsvärk. Lite i triceps och biceps bara om jag spänner. Bröst inte alls. Fast cable crossen var ju upptagen hela passet igår, så det är väl inte så konstigt. Det är bara där jag får träningsvärk i bröst och biceps.

Idag har jag en utmärkt plan. Jag ska jobba. Börjar tio, det är lite lagom. Sen kanske jag skulle ha gått ut och tagit en öl efter jobbet med en jobbarkompis, men han skulle "kolla" lite först och eftersom jag inte har sagt nåt till min karl om det och jag nu ser att han har glömt mobilen hemma blir det inget av det. Så om du läser det här, du jobbarkompis som skulle kolla, så vet du att nu har tåget gått. Så har vi bestämt hemma hos mig, nämligen. Man måste säga till i tid så att den andra har chans att hitta på nåt annat och inte väntar sig en härlig kväll med mat vin och sällskap men får sitta ensam hemma istället.

Kommentarer
Postat av: art[e]fact

Den där överenskommelsen lät som en bra idé! Kanske något att implementera hemma vid också :)

2007-02-09 @ 10:09:13
URL: http://artefact.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0