Living la vida loca

Jodå. Man var ju på koncert i går. Hårdrockskoncert. Nytt hett band. På Debaser. Eller det var ju faktiskt TRE band om jag ska vara ärlig. Ett lite popigt ett lite punkigt och ett lite rockigt. Tre-i-ett, liksom.

Jag stod i kö, betalade inträde, fick en stämpel och drack flasköl. Gick hem ganska tidigt, var väl hemma vid halv ett. Men det var för att min man ville gå hem. Jag hade kunnat stanna.

Vissa kanske har svårt att tro att det här är sant. Därför passade jag på att ta lite bilder som bevis.

image221
Hårdrockskoncerten.

image222
Stämpeln.

Kommentarer
Postat av: Felixkathrine

Hi, cool site. What CMS is it?

2009-06-05 @ 09:57:37
URL: http://felixkathrine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0