Jag, pensionarer och barn

Idag har jag akt glasbottenbat. Jag ville gora det for att fa se alla fina fiskarna. Och snorkla, det ar inte min pryl. Jag stannar dar jag bottnar och helst ska det inte finnas NAGOT annat an sand under fotterna. Det gor det omojligt for mig att fa se nagra fiskar. MEN, med den fantastiska uppfinningen glasbottenbat kan jag latsas att jag ar under vatten!

Baten vi akte idag var mera som en halvubat, man gick liksom helt under vattenytan och satt i en liten pryl som hangde under baten. De som akte var jag, min man (som var snall och foljde med for att jag skulle fa se fiskar) och sen var det pensionarer och barn. Ok, barnens foraldrar var ocksa med.

Otroligt mesigt.

Kommentarer
Postat av: Esther

Jag tycker att det låter väldigt bekvämt!

2007-12-19 @ 09:21:48
URL: http://esthrro.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0