Skoproblem

Jag har stora problem med skor. Jag köper så otroligt många. Inte för att jag egentligen gillar skor extra mycket som plagg eller så, utan för att alla skor jag köper går sönder.

Här är alla skor jag har köpt sedan april, utom det första paret:
image194

Den här säsongen har jag köpt sex par skor. Det började med cheapo-skorna som jag var så glad i, men som gick sönder efter bara ett par månader. Dem lämnade jag tillbaka. Efter det köpte jag ett par cheap monday skor, men de höll ju också bara i några månader. Sen släppte tyget från sulan i hälen. Efter att jag fastnat med skon i trappsteget av från tåget var det nästan omöjligt att använda dem.

Men det är inte alla skor. Efter cheap monday-incidenten tänkte jag att jag skulle köpa några skor som jag var säker på var bra. Det blev converse. Jag har haft ett par förut och gillat dem. Det var bara det att av någon underlig anledning tyckte jag att jag skulle köpa storlek 37. De förra converse jag hade var storlek 39. Skorna var förstås alldeles för smala och gjorde så att jag fick ont i foten. Det har jag fortfarande.

Däremellan har jag köpt ett par ballerinaskor i tyg som luktade fotsvett efter att jag hade använt dem två gånger, så illa att det inte gick att ha dem mer. Jag köpte även ett par ballrinor i silverplast, som faktiskt funkar bra och nu har jag köpt ett par jättebra dojjor som jag är lite kär i.

Här är skorna jag kan använda:
image192

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så du hittade i alla fall ett par snygga. Min blivande chef (59 år) går runt i Converse.

2007-08-29 @ 08:09:33
Postat av: Linda

och får säkert ont i fötterna!

2007-08-29 @ 10:01:29
Postat av: My

Jag har antagit utmaningen! Se min blogg...

2007-08-30 @ 00:57:05
URL: http://torontoliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0