Slutyogat

Igår var jag sista gången på yogan. Alltså den riktiga yogan. Jag har svikit alla mina principer och köpt träningskort på Sats.

Det var ett svårt val, men rätt logiskt med tanke på att jag vill kunna träna i Norrpan på lunchen och i Stockholm på kvällar och helger. Sats ligger runt hörnet från jobbet. Bekvämast går först. Tid före pengar.

Men snyft snyft, det innebär att jag inte har råd att köpa dyra yogakort också! Därför får det bli fulyoga hädanefter. Nu ska jag kanske inte döma ut satsyogan innan jag ens har prövat den, men jag har ju varit så kär i min yoga!

Och smidigare har jag blivit, väldigt mycket smidigare! Händerna går ihop på ryggen och benen är raka! Men ännu har jag en bit kvar tills jag klarar att sträcka alla lemmar uppåt, utåt, framåt och bakåt. :-(

Kommentarer
Postat av: Kasparelle

Lovely site keep it i will be back that you.

2010-04-16 @ 11:49:33
URL: http://kasparelle.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0