snacks

Nar jag reser (vilket jag gor just nu, darav de fororade svenska bokstaverna) forvandlas jag till nagot av en hamster. Jag samlar pa mig mat fran alla mojliga tankbara hall.

Orsaken ar att min forbranning ar utav det markligare slaget. Jag kan forbranna energi oerhort snabbt och nar den ar borta ar aven jag forlorad. Darfor maste jag HELA TIDEN ha mat i narheten.

Nar man ar pa semester ar det valdigt svart att ha kontroll pa nar man kan ata. Det hela forbattras inte direkt av att jag har ett absurt kontrollbehov. Darfor har jag borjat samla pa mat nar jag reser. Pa sjalva resan far man ju ofta ratt mycket mat, men ar sallan hungrig. Knepet da ar att STOPPA ALL MAT MAN INTE VILL ATA I VASKAN. Den gar oftast att ata senare!!!

Och man vet ju aldrig vad som kan finns i narheten nar man MASTE ata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0