Jet lag

Jag trodde hela tiden att det jobbigaste med att resa bakåt i tiden skulle vara att jag inte orkade vara uppe på kvällarna på resan. Det orkade jag inte riktigt heller, jag stupade vid tio-tiden, men då var ju klockan ändå tre på natten för min kropp så jag var ju helnöjd.

Men nu vet jag att det värsta är att komma hem och ställa tillbaka sig! Jag som alltid somnar tio SVENSK TID och vaknar åtta på helgerna, nöjd och utvilad och redo för att ta mig an dagen. I går somnade jag kanske två. Sov till tio.
Så om det är någon av mina vänner som tycker att det har varit tråkigt att jag aldrig har orkat vara uppe och kalasa hela natten, nu har ni chansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0