Strukturbehov

Den här veckan har jag inte så mycket att göra, så jag känner ett starkt behov av att göra en plan. Det var länge sen kategorin planen fick ett inlägg men nu är det banne mig dags.

Måndag
Ska jag träna (tror det blir bröst och armar) på förmiddagen och eftermiddagen går nog till att städa och söka jobb.

Tisdag
Förmiddagen är lite tom. Det känns trist. Kanske vill syster träffa mig då? Vid lunch ska jag träffa en kompis och snacka jobb och sen måste jag förbi Arbetsförmedlingen och få dem att betala en biljett till en intervju i Norrköping som jag ska på. Kan också behöva börja läsa inför bokklubben.

Onsdag
Nu börjar det bli svårare att komma på saker. Träna blir det i alla fall. Rygg och axlar. Det är förmiddagen, men eftermiddagen... blogga kanske? Nej, nu vet jag! Då ska jag gå och kolla efter saker till sovrummet, gardiner och sånt. Med tapeten i högsta hugg! Och läsa till bokklubben.

Torsdag
Förmiddagen kan få gå till att träna ben. Då har jag några dar med träningsvärk att vila på. Sen kan jag plantera om min hibiskus. Det vill den. Och läsa till bokklubben.


Fredag
Nu börjar det bli trögt. Nej, men vad dum jag är! På fredag har jag ju faktiskt lite att göra. Jag ska äta lunch med en potentiell arbetsgivare. Ett förutsättningslöst samtal. Sen på kvällen är det after work hemma hos en jobbarkompis på jobbet jag inte har. Det är naturligtvis världens bästa extrajobb jag menar.

Tjopp, så var veckan slut!


Kommentarer
Postat av: art[e]fact

Vad trevligt att få veta lite om din vecka! :)

Blir ju nyfiken på bokklubben, vad läser ni för bok nu?

2007-03-05 @ 11:08:56
URL: http://artefact.blogg.se
Postat av: Linda

artefact: haha, veckan är redan ändrad för jag ska jobba i morgon :-)
Bokklubben är en samhällsplanerarbokklubb, just nu läser vi om citybanan.

2007-03-05 @ 14:10:33
URL: http://sysslor.blogg.se
Postat av: Richardjasmine

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2009-03-05 @ 10:05:20
URL: http://richardjasmine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0