Övergiven

Jag känner mig helt övergiven. I går la P5 Radio Stockholm ner. Nu måste man lyssna på P4 om man vill ha lokalradio i Stockholm. Gårdagens P5 var bäst i världen. Det kändes bara roligt att lyssna, jag tänkte inte på morgondagen. Tänkte inte på mig själv som lyssnare. Idag känner jag mig övergiven. Rattar runt, kör lite P1, lite P4, lite P3. Men inget känns helt rätt. P1 funkar inte samtidigt som DN. P4 riks känns bara mossigt. P3 är alldeles för stökigt.

Vad ska jag lyssna på nu?

RIP P5.

Kommentarer
Postat av: Esther

Varför lägger de ner P5??

2007-03-03 @ 19:51:32
URL: http://esthrro.wordpress.com
Postat av: Linda

Därför att de sparar pengar. Jättetrist. Fast Radio Stockholm finns ju kvar och det kommer nog gå att lyssna på P4 på vardagar när de sänder lokalt, men P4 riks är ju inte så kul. Och jag är ju radionörd, som aldrig sätter på egen musik så jag är ju lite beroende av radion...

2007-03-03 @ 23:07:14
URL: http://sysslor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0