Gym-vett

Vissa människor tror att de bor på gymmet. Inte för att de är där ofta eller så, utan de beter sig som att de är på en helt privat plats, fastän de är i en offentlig lokal.
 
Till exempel finns det en kille på mitt gym som alltid låter så himla mycket. Han stönar så fort han lyfter minsta lilla vikt. Det är så otroligt jobbigt "öööööööööööööh". Ibland skriker han fram stönen. Dessutom stönar han inte bara när han lyfter, utan lite när som helst. Min kille säger att han stönar i omklädningsrummet också. Ibland frustar han med. Dessa ljud kan man ju stå ut med, men sen kommer de jag inte står ut med : han rapar. Högt och ljudligt, med öppen mun. Utan att ursäkta sig. Jag tror mig också ha hört en och annan högljudd prutt från karln i fråga, men jag är inte helt säker. Om gymmet var Robinson skulle vi rösta ut honom, jag och min kille.

Sen finns det andra härliga saker folk har för sig, särskilt i omklädningsrummet. Ett tag satt det en lapp på bastun om att torrborstning var absolut förbjudet. Hur äckliga är folk? Tror de att andra har lust att kliva runt i deras gamla hudrester? I duschen är det väldigt många som när de tvålar in sig sätter duschhandtaget mellan benen. Mmm. Där vill jag inte hålla sen. Sen tycker jag att det är väldigt konstigt med människor som när de klär på sig, tar på sig tröjan först och sen struttar runt i Kalle Anka-dräkt i omklädningsrummet. Men det allra, allra äckligaste var när någon hade tagit ut en tampong och lagt på en hylla i en av duscharna. Äck. Hur jobbigt är det att gå till toan tre meter bort?

Vad jag gör? Noppar ögonbrynen... de har ju en så hiiiiiiiiiiiimla bra spegel i omklädningsrummet.

Kommentarer
Postat av: järnladyn

Haha, det där är något som aldrig slutar förvåna (eller reta) mig heller! :D
Men du, var gör du själv av dina ögonbrynshår efter du ryckt bort dem??? ;)

2007-04-10 @ 18:57:44
URL: http://annika69.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja, du... jag tror att jag blåser bort dem. De är så små så de syns inte.

2007-04-10 @ 19:02:33
Postat av: Karstengry

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2009-03-20 @ 09:52:18
URL: http://karstengry.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0