So lovley

Jag är ledig idag! Det är såååå skönt! Jag sov till sju och sen har jag tagit lååååååååång frukost. Snart ska jag iväg och träffa min syster och systersonen som säger "heeej" till alla hela tiden och som jag övar och övar med på att säga "Linda" istället. Eller i alla fall nåt som liknar Linda. Det räcker med ett i.

I kväll åker jag till Peking för att gå på Rosenfesten (för alla som inte genast fattar vad det innebär så är det en personalfest för de som jobbar i samma hus och som ordnas av personalen själva). Sen blir det övernattning på ett fantastiskt hotell bredvid en köttbutik. Det finns fantastiskt många köttbutiker i Norrköping. Och alla heter "köttbutik". Weird.

Härlig dag, i alla fall :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0