Sol och bra humör

Å jag har en så härlig dag! Först var vi och tränade och jag körde verkligen slut på mig. Jätteskönt! Kommer ha träningsvärk i morgon. Sen gick vi bort till medborgarplatsen och köpte biljetter till The fountain ikväll. Den har ju fått sådär recensioner, men jag är ändå sugen på att se den, plus att alla andra filmer kändes halvkul och fem var en bra tid. Halv åtta ska vi nämligen gå på back-a-yard och käka jamaikanskt!

Vi har varit sugna på den restaurangen jättelänge och idag blir det äntligen av. En god lunch har vi ätit också, på medelhavsdelin i Söderhallarna. De har goda burgare för 45 spänn med skojiga saker i. Sen hittade vi nattduksbord vi vill ha på Indiska, fast bara ett så vi måste leta lite till. Och så är det ju sol!

Härlig, härlig dag!

Kommentarer
Postat av: art[e]fact

Vad kul att ni hittade nattduksbord! Ni har ju fundrat ett tag eller hur?

Ps. Extrajobbet passar mig perfekt! :)

2007-03-31 @ 16:56:56
URL: http://artefact.blogg.se
Postat av: Linda

Ja, det har vi gjort. Måste bara hitta TVÅ av det här bordet nu...

2007-04-01 @ 18:58:50
URL: http://sysslor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0