Fyra veckor att ta tillvara

Den lediga tid som fram tills igår var en belastning har nu blivit en välsignelse. Helt plötsligt måste jag hinna med en himla massa saker innan jag börjar jobbet den 16 april. Måste klippa mig, fixa gardinerna, städa undan det sista i lägenheten efter renoveringen, inget mer slöande! Tvätta fönster och förbereda balkongen, umgås med vänner och familj som jag inte kommer hinna träffa när jag pendlar fyra timmar om dan...

Ändå sitter jag här och bloggar... iväg med mig, schas!

Kommentarer
Postat av: art[e]fact

16 april.. Vad spännande!! Men det är klart att det blir lite omställning att veckopendla... Hos oss är det min pojkvän som veckopendlar till Sandviken och jag är här i Uppsala, men man vänjer sig efter ett tag! Sen när man vet att det är en tidsbegränsad period så tror jag att det går lättare... :)

2007-03-20 @ 10:21:41
URL: http://artefact.blogg.se
Postat av: Kjelluna

keep it up very nice site

2010-02-23 @ 08:56:58
URL: http://kjelluna.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0