Funderingar kring ett jobb

På en gång idag ringde jag och bokade tid hos frissan. Ny färg blir det inte, för solen bleker ändå mitt nu så mörka hår så det är ingen idé. Men en välbehövlig klippning kommer sitta som en smäck!

Har också funderat på vad jag ska laga för mat för att fira ikväll. Är sugen på balsamicoreduktionen som min syrra tipsar om på våran matblogg. Fast då måste jag ta mig in till Skanstull för att köpa "riktig" mat (här vid Gullmars har de bara låtsasmat) och så håller jag på att tvätta samtidigt så jag vet inte hur det går riktigt.

Sen funderade jag kring vad som händer med bloggen när jag börjar jobba. Orsaken till hela bloggandet för mig är ju att jag är arbetslös och måste ha en syssla (se mina första inlägg). Fast nu är jag så fast och beroende av hela bloggprylen att jag måste fortsätta. Men ska bloggen byta namn? Det blir ju rörigt... jag får helt enkelt hitta på en annan förklaring till att bloggen heter sysslor. Tex vad man inte hinner med när man jobbar?

Om nån har en liten lägenhet eller ett rum i Norrköping att hyra ut går det bra att höra av sig.

Kommentarer
Postat av: mandi

Har ärligt talat inte hunnit titta in till eran matblogg sen ni öppna men nu gjorde jag det. WOW! Vad inspirerad jag blir, och framförallt hungrig!! Fortsätt ni =) =) =)
Ps. Jag tycker inte du ska byta namn, men nu kan du iaf byta den nattsvarta bakgrunden till nåt vårigare! Eller så gör du inte det. Höhö.

2007-03-19 @ 18:42:41
URL: http://mandimoon.blogg.se
Postat av: Linda

Mandi: visst är den fin, matbloggen! Har lite vininspirerad och jobblycklig lagt in nya goda saker! Och färgerna... det är ju så mycket jag. Får se om det blir vårigare.. kanske hittar jag bilder jag vill lägga in eller så får det gå i rött och orange ett tag. Det är ju också favoriter!

2007-03-19 @ 20:41:55
URL: http://sysslor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0