Ett snabbt inlägg bara...

... innan jag sticker till jobbet. Extrajobbet, alltså. Det andra har jag ju inte börjat på ännu!


Det blev en gardin också igår! Den lila från ikea, visar kort när jag har satt upp den vilket väl blir om en sidådär fyra månader eller nåt.


Efter att ha varit och storhandlat så mycket mat att den inte fick plats i skafferiet fick jag bråttom till min syster igår. Vi skulle hjälpas åt lite med barnen och sen äta en hemlagad pizza som nog dyker upp på sisterfood under dagen. På väg dit, när jag inte hade hunnit mer än 50 meter, ringde telefonen. "Linda vi väntar på dig!" sa treåringen i luren. Otålig otålig. Det blev mer byggande med både världens största tågbana och "ett nytt, jättestort legozoo" innan det var läggdags. Samt en hel del dreggel, snor och kräks. Blä. Jag måste vänja mig igen men det är ju rätt äckligt.

Nu måste jag sticka! Hör sen.


Kommentarer
Postat av: art[e]fact

Hoppas att din dag varit bra! Ungar, de är väl för goa ;)

Spännande att se gardinen sen! Godnatt!

2007-03-21 @ 23:26:14
URL: http://artefact.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0