Ännu en dag i solen

Åh vad det är skönt att vara ledig. Jag kan inte skriva det tillräckligt många gånger. Även om jag igår började nojja för att jag inte har fått hem några papper från min blivande arbetsgivare... Om de inte har kommit på måndag så mailar jag och frågar.

Idag ska jag ha det mysigt! Förmiddagen är lite oklar, men jag tänkte nog plugga lite pbl. Förmodlingen på något soligt ställe. Kanske går jag mot Street och sätter mig på nån parkbänk i solen i Tanto. I väskan har jag då, förutom pbl-boken, även mina yogakläder för ikväll är det dags igen. Idag måste jag försöka fokusera mer på rörelserna. Tidigare har jag mest fokuserat på att överhuvudtaget hänga med, liksom, men nu får det vara slut på det. Idag blir det tydliga rörelser istället.

Däremellan har jag en lekstund med systerdotter att se fram emot! Hämtar på dagis klockan tre och sen blir det parken. Fast jag tror att hon kommer säga "jag tänkte att vi kunde gå till Kulturhuset". Kanske gör vi det då, ifall jag ändå har suttit ute hela förmiddagen. För på kulturhuset har de rum för barn och bredvid kulturhuset finns en kyrka som heter Klara "precis som min kompis".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0