Utflykt till Arkösund

Heja mitt jobb! Idag har vi varit i Norrköpings skärgård hela dagen. Vi åkte båt lång långt ut. Med oss hade vi jättejättemycket kläder. Ylletröjor och överdragsbyxor och mössor och vantar. Det skulle nämligen vara jättekallt, hade en kollega sagt. Men det var det inte.

Vi gick i land på en ö och åt lunch i solen. Sen gick jag och letade ormar, för det sa de skulle finnas på ön. Hittade ingen, istället hittade jag en fin klippa att lägga mig på ett tag. Vilade lite, tittade på himlen och lyssnade på fiskmåsarna. Sweet.

Det var starten på NORRKÖPINGSHELGEN 2007. Nu blir vi kvar, två av Stockholmspendlarna för att testa hur det är att bo i Norrköping. Det blir picknick i Vasaparken, volleyboll i Folkparken och sen Palace hela natten.

Och nej, jag ska inte flytta hit.

Kommentarer
Postat av: art[e]fact

Åh, vad nice!! Ha det så jättebra i helgen :)

2007-06-15 @ 20:41:08
URL: http://artefact.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0