Japanskt framfall på X2000

När vi gick på tåget idag föll en japansk man ur sin stol rakt ner på golvet. Det var som att han hade somnat lite framåtlutad och sen bara föll. Han tappade glasögonen och en massa papper och pennor. Jag fattar inte hur det gick till - jag menar, hur kan man ramla ur ett tågsäte?

När vi hade satt oss på våra platser gick det förbi en man i kort jacka och liten hatt. Min kollega tillika pendlingskamrat D påstod att det var Moneybrother. Det såg jag att det inte var, men D framhärdade och sa att Moneybrother är en grupp och att mannen i hatten spelar trombon. Vad vet jag?

Tillräckligt känd för att hamna på bild bland mina samlingar är han inte!

Kommentarer
Postat av: art[e]fact

Tjoho, jag jag kan ju bara inte slita mig från bloggandet... även om ajg inte gör inlägg så måste jag skriva en liten kommentar :)
Ni såg ut att ha haft trevligt på midsommar! Stackars dockan, det såg lite makabert ut på bilderna...
Martinin såg otroligt god ut också...
Jaja, ha en härlig kväll! På tal om Moneybrother, de är sjukt bra live! Gå o se dem om du har möjlighet, ett tips från mig :)

2007-06-25 @ 21:42:25
URL: http://artefact.blogg.se
Postat av: Linda

artefact: det känns bra att du inte lämnar oss helt :-)

2007-06-26 @ 07:59:07
URL: http://sysslor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0