Från klarhet till klarhet

Heikki Vesa går från klarhet till klarhet. Han får mig att förstå precis hur mitt liv ska se ut. Se bara här, vad som händer den här veckan.

Fiskarna
Vecka 31 (30 juli - 5 augusti 2007)

Kärleken till djur är stark nu. Du har lycka med djur. Om du har ett husdjur, kanske det får ett pris. Ditt sätt att umgås med andra i arbetet kan ge dig framgång. Du får beröm för att du är positiv och löser problem så bra. Du blir frisk och glad av alla vänliga ord. Dina inkomster ska kunna öka. Du har inga svårigheter att få pengar. Stjärnorna tror dock inte att du vinner i spel. Spara är bästa vinsten.


Lycka med djur??? Kärlek till djur???

Kommentarer
Postat av: Johanna

Människan är också ett slags djur, kanske.

2007-07-31 @ 08:37:48
Postat av: Anna

Med tanke på de där utsikterna saknar vi dig ännu mer! kram Anna

2007-07-31 @ 09:38:48
URL: http://frujonsson.blogg.se
Postat av: Linda

Johanna: menar du att Jocke ska få nåt pris?
Anna: åh, tack! jag lyssnar och saknar er tillbaka. Särskilt nu på sommaren!

2007-07-31 @ 10:16:58
Postat av: mandi

Haha nej jag brinner inte! Bara av kärlek till mitt roliga jobb. Har jävligt mycket just nå så man kan säga att bloggandet har semester. Hoppas du mår finfint iaf =)

2007-07-31 @ 14:07:41
URL: http://mandimoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0