Jobb idag, faktiskt!

Planen för dagen är enkel eftersom jag blev väckt klockan sju och tillfrågad att jobba. Det gör jag ju så gärna!

Jobbet gör att en annan plan måste göras om, nämligen dörrköpar-planen. Vi hade ju tänkt låna bil och åka till Nacka byggnadsvård idag för att köpa en ny (gammal) dörr till sovrummet. Den ska vara stor, eftersom den ska användas som skjutdörr och jag vill att dörren ska vara större än dörröppningen. Vi ska nämligen sätta igen den befintliga dörröppningen och bygga garderob där och istället ta upp en ny öppning, eller rättare sagt, ta upp en gammal som är igensatt... Och eftersom vi får bygghjälp i helgen vill vi ha dörren fixad. Men nu lämnar jag med varm hand över dörrletandet till min karl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0