Bränd dag

Idag har jag jobbat igen, men bränt typ allt jag har tagit i. Det har med andra ord inte gått så bra. Det känns snarare som att jag har suttit här i onödan. Men jag har förberett fint för två saker som andra kan göra. För folk som inte vet vad jag jobbar med måste det här låta förvirrande. Smörgåsgurka.

I alla fall så har jag inte kunnat ta bort stygnen idag heller, men hoppas på i morgon! Idag ringde läkaren och sa att den borttagna pricken inte var ond utan god. Men han tyckte nog att jag hade gått lite väl länge med stygnen nu... jag håller med. I morgon ska de bort! Sen blir det lunch med vännen som jag planerade så väl för att få träffa idag, men fick skjuta upp till i morgon. På eftermiddagen ska jag hämta systerdotter på dagis sen ska vi leka. Hon kommer bli förvirrad över att våran dörröppning till sovrummet är på en ny plats, tror jag. Hoppas hon tycker att det är kul åtminstone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0