Plan för en arbetslöshetsdag

Idag har jag inget jobb. Ska strax åka till vårdcentralen och ta bort stygnen, det ska bli skönt men jag är rädd att jag har tagit på mig lite för mycket att göra de närmaste dagarna, med tanke på att jag måste vara försiktig när stygnen är borta. Huden har ju bara 10% av sin hållbarhet kvar då (jag kan det ordet nu). Och så har jag bestämt att hämta systerdotter på dagis idag, måste tvätta och i helgen ska vi sätta igång att måla sovrummet. Jag får ta det lite lugnt bara, vara försiktigt. Det är inte alls roligt om såret spricker upp. Om jag tvättar kanske jag inte behöver måla så mycket... eller vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Sigurdaurora

A exceptional happy site!

2010-04-15 @ 08:27:49
URL: http://sigurdaurora.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0