Mysteriet Addis Black Widow och andra mello-iakttagelser

Jag har löst mysteriet med Addis black widows framträdande vid mello i går. Ok, jag har inte hängt med jättemycket i inför melodifestivalen, inte läst kvällsisarna och inte kollat vilka artister som skulle vara med. Det kan ha spelat in i min förvåning över Addis black widows framträdande. Fast mest förvånande var det att de såg ut att vara typ 14. Lösningen på gåtan i går kom vi fram till var att det inte var originalmedlemmarna och det var ju delvis rätt. Förut bestod gruppen av två medlemmar,  Dianne "Cream" Wiston och Armias "Pigeon" Mamo. I går på scenen fanns Cream inte med, istället fick Pigeon "hjälp" av tre nya personer. Cream hade dock varit med och skrivit låten.

I övrigt tycker jag att Luuk gick över gränsen när det gäller att stjäla uppslag från amerikanska talkshow-värdar. Han hade helt rippat sitt sång och dans nummer från Conan O'Briens uppträdande på Emmy awards förra året. Conan sjöng åtminstone live, vilket var mer än man kan säga om Luuks osynkade mim.

Tillbaka till sovrummet med mig nu!

Kommentarer
Postat av: art[e]fact

Vilken tur att du löste mysteriet! :)

Håller med om Luuks framträdande, gillar visserligen Luuk, men oavsett så får man inte stjäla helt av och låtsas som att det är sitt eget! Ok om det är parodi, men mig veterligen var det inte det..

Hoppas det går bra i sovrummet! :)

2007-02-04 @ 16:00:58
URL: http://artefact.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0