Kom-i-håg listan för en arbetslöshetsvecka

Jag blir så glad när jag kommer på listor, för har man lagt in det som kategori måste man ju liksom skriva inlägg där.

Här är saker jag måste komma i håg att göra den här veckan:

1. Kolla och ev. köpa tapetbord
2. Hämta tapeterna
3. Köpa tapetklister och tapetkniv och annat bra som man behöver (platsar kanske under punkt 1?)
4. Äta lunch med vännen
5. Äta lunch med andra vännen
6. Träna med systern (Äntligen! Jag längtar trots allt efter gymmet nu...)
7. Lägga in räkningarna till csn (äääääääääääääääää)
8. Söka jobb (kanske det viktigaste?)
9. Tvätta

Tror att det är allt... puh. Det är jobbigt att vara arbetslös.

Kommentarer
Postat av: Tapeten

På många ställen kan man hyra tapetbord. Det är en bra grej för man använder dem kanske inte sååååå ofta :-)

Eller så lägger man ut en rulle skyddspapp på golvet och är försiktig och rullar fram en ny bit för varje våd. Men då slösar man ju lite med naturresurserna...fast om man köper ett träbord så är det ju också gjort av trä... hur mycket mer går åt till papperet? Står det i NE?

2007-02-06 @ 14:32:13
Postat av: Linda

Tapeten (?): NE har inte svar på allt. Tyvärr. Man borde uppfinna ett universaluppslagsverk där allt står. ALLT. Det vore superbra. Och väldigt behjälpligt.

2007-02-06 @ 18:06:25
Postat av: Dominicsolveig

Really great site man!!

2009-03-26 @ 08:34:57
URL: http://dominicsolveig.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0