Knarkmygel

En man med keps satt på tunnelbanan. Ovanpå kepsen hade han sytt fast en uppstoppad tyghand. På sina egna händer hade han delvis avklippta bomullshandskar med ritade streck på. Runt halsen satt en skylt "stoppa knarkmyglet - ärligt folk slås ut". Varje gång tunnelbanan rullade in på en station vände sig mannen mot fönstret och höll upp skylten.

Han tror att "samhället" skickar ut kepsklädda knarklangare i vita volvobilar som säljer förorenat knark. Det förorenade knarket ger knarkare psoriasisliknande symptom och dåliga tänder i underkäken. Andra knarkare får bara dåliga tänder i överkäken på grund av muntorrhet. Just det, tandläkarna är också delaktiga i myglet och "ympar" knarkare med det förorenade medlet.

Mannen är också upprörd över att ha fått sin mail avlyssnad av landstinget. Han tar även på sig äran av att ha fått Sten Hecksher och Lars Nylén flyttade till "mindre inflytelserika" positioner inom Stockholmspolisen.

Kommentarer
Postat av: Karolina

jag har också träffat honom!! XD

2007-02-20 @ 16:31:33
Postat av: Karolina

jag har också träffat honom!! XD

2007-02-20 @ 16:31:36
Postat av: Karolina

jag har också träffat honom!! XD

2007-02-20 @ 16:33:21
Postat av: Karolina

jag har också träffat honom!! XD

2007-09-03 @ 09:49:49
Postat av: Pateööp

Haha såg honom för några timmar sen, är det någon som kommer ihåg webadressen som stog på hans skylt?

2007-10-14 @ 15:54:09
Postat av: Sofia

Såg honom just på t-banan och hamnade sedan här vid en google-sökning. Har redan glömt mejladressen och önskar, liksom föregående talare, denna.

2008-03-25 @ 18:41:51
Postat av: Linda

ah, ledsen men det var ju så länge sen jag skrev inlägget... minns tyvärr inte adressen men kommer ihåg att jag hade nån bra anledning till att inte lägga ut den på bloggen... om jag kommer på så lägger jag den i kommenatarsfunktionen!

2008-03-26 @ 08:09:31
URL: http://sysslor.blogg.se
Postat av: Linda

hittade. http://medlem.spray.se/preong/ men jag varnar, det är rätt äckliga bilder och mannen är märklig.

2008-03-26 @ 08:11:36
URL: http://sysslor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0