Ikea here I come

Jag har blivit sjukt beroende av att blogga. Idag gick jag upp tidigare än jag egentligen behövde för att hinna blogga innan jag ska iväg.

För iväg ska jag, inte jobb idag, men väl ikea. Egentligen är det mest en utflykt, men när jag ändå är där tänkte jag passa på att shoppa ett överdrag till sängen och skenor till gardinvepor som vi tänkte använda istället för garderobsdörrar tills vi får 20 000 att köpa garderobsdörrar för :-)
Ska också kolla efter elprylarna så att lampknappen hamnar rätt.

Den här veckan är det ganska angenämnt att vara arbetslös. En dag jobb (igår), utflykt idag, i morgon ska jag träffa en kompis, på torsdag har jag massor att göra så jag vet inte om jag hinner allt och på fredag har jag det fantastiska nöjet att åka till Östbergatippen med byggskräp! Måste hinna hämta tapeterna också nån dag! Mina älskade tapeter! En bild till!


Oh, vad fina! Just det och så måste jag komma ihåg att kolla upp vad tapetbord kostar. Det här blir ju en lista!

Kommentarer
Postat av: Juonap

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2010-09-03 @ 11:58:37
URL: http://juonap.blog.ca
Postat av: Juonap

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2010-09-03 @ 11:59:10
URL: http://juonap.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0