Förberedelser

Testar så att de sitter ordentligt

175343-42

Och ja, Johanna jag ska akta knäna. Har till och med funderat på om jag inte ska skaffa knäskydd. Nu hinner jag inte. Men det vore ju bra. Men den här gången sitter skridskorna ordentligt, jag lovar!

(Sist jag åkte långfärdsskridskor hade jag inte satt på mig dem ordentligt, varpå jag mitt under åket tappade ena skridskon och föll handlöst. Höger knä tog hela fallet och gjorde ont hur länge som helst. Är fortfarande inte riktigt med på att göra benböj i smith-maskinen.)

Härligt att jag fick skärpan på remmen :-)

Kommentarer
Postat av: Pojkvän

Bara det är skarpt nånstans, allt annat är konstnärligt.

2007-02-17 @ 10:54:34
Postat av: Henrynikita

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2009-06-25 @ 09:21:13
URL: http://henrynikita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0