ORUTINERAT!!!

Jag har vad man kan kalla en omtalig hudtyp. Jag ar blek, har fraknar och blir aldrig, aldrig brun. Mojligen lite beige om jag pressar. Jag ar fodd med den har hudtypen, har alltid haft den och VET, VET, VET att jag inte kan ligga ute i solen och mysa i timmar.

ANDA HAR JAG LYCKATS BRANNA MIG IDAG.

Sa otroligt orutinerat! Hur forbannat dum far man vara??? Nar ska jag lara mig att jag inte KAN ligga i solen. AVEN om jag har solskyddsfaktor 20.

Min mage som alltid ar sa vit, nu ar den sa himla himla rod. AJ AJ AJ!!!


Kommentarer
Postat av: Esther

Men Linda, faktor 20 räcker inte! När jag var i Australien köpte jag 35+, det var grejer det. Brände mig inte en enda gång, när jag var insmord vill säga.. hehe. Och jag blev lite lite brun. :-) Syntes i alla fall märken efter bikinin!
God Jul till dig och maken!
Kram
Esther

2007-12-23 @ 20:30:29
URL: http://esthrro.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0