Tid över!

Var hemma redan klockan sex idag! Nu har jag all tid i världen att blogga! Kokar lite quinoa samtidigt, med broccoli. Sen tänkte jag ha i lite basilika, fetaost, körsbärstomater och kanske avokado och kapris. Det blir nog gott, som en sallad liksom. Men den får vänta ett tag innan den får vara på sisterfood, för där ligger så härliga bilder och recept från min systers italienresa överst nu. De måste ligga där ett tag. Gå in och titta! Det vattnas i munnen... massor av ost, olja och grädde!

Nu har jag till och med tid att titta runt på andras bloggar! Jippey!

Kommentarer
Postat av: Linda

Mandi: haha, eller hur? (fast du, det blir lite konstigt när jag är den första som kommenterar inlägget och jag svarar på en påhittad kommentar...)

2007-04-26 @ 21:43:49
URL: http://sysslor.blogg.se
Postat av: art[e]fact

Åh, min tid räcker inte till! Hahahahaha, vad är det ni gör du o Mandi?! Ni är så roliga!

2007-04-28 @ 09:45:26
URL: http://artefact.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0