Snö och pbl

Idag snöar det i Riala. Inte mycket, men det snöar. Helt klart. Det ligger vitt på marken. Men det är bra för växterna, tydligen. Det är inte bra för mig.

Ägnar förmiddagen åt att sitta inomhus och läsa plan- och bygglagen. Måste piffa upp mina kunskaper lite inför jobbstarten om en vecka.

Shit, tänk att jag börjar jobba om en vecka. Sjukt. Då kommer jag inte hinna blogga. Eller så får jag fixa en bärbar så jag kan blogga på tåget.

Det är väldigt mycket förutsatt i pbl. Många dock också. Och många paragrafer. En hel del undantag också.

Kommentarer
Postat av: art[e]fact

Oj, är det verkligen bara en vecka kavr till du börjar? Gud så fort det gått... tyckte att det var nyss som du berättade att du fått jobb och då var det ju flera, flera veckor kvar! Börjar du blir nervös? Ingen lägenhet i Norrköping än? Pendla?

2007-04-09 @ 18:14:57
URL: http://artefact.blogg.se
Postat av: Linda

Det blir pendling till att börja med, får se lite hur det känns sen. Man måste ju ha ett liv också, liksom. Och hinna träna, och blogga! Jag har faktiskt lyckats lägga nervöskänslorna åt sidan just nu. Det kommer väl till helgen...

2007-04-09 @ 18:19:49
URL: http://sysslor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0